close menu

What’s in a name?
Well…a lot!

 

Heb je een sterk product, een nieuwe business of een nieuw verhaal te schrijven? Besteed dan zeker ook voldoende tijd en zorg aan het zoeken naar een geschikte naam.
Je wou toch ook dat jouw ouders niet over één nacht ijs gingen toen ze jouw naam kozen? Een sterk product of bedrijf verdient dus evengoed een sterke naam. Een naam die iedereen voelt en makkelijk mee connecteert, die goed bekt, betekenis heeft (of net helemaal niet)…kortom: een naam die past bij wat je te vertellen of te brengen hebt.

In onze interactieve workshop zetten we jou en jouw team aan het werk. Op een speelse manier helpen we je loskomen van de oude naam en creëren we samen een nieuwe die juist en krachtig voelt en gebaseerd is op jouw DNA. We divergeren tot we 1001 namen hebben die allemaal “iets hebben” om daarna te convergeren en tot een consensus te komen rond 1 naam, dé naam. De naam die de basis vormt voor jouw brand. De naam die binnenkort over veel tongen zal rollen en niemand nog zal vergeten.

Is de domeinnaam nog vrij? Wil je je nieuwe merk beschermen? Onze partners ontzorgen je graag.

Naamsverandering
Naamsverandering

De eerste namen zijn bekend

SeeYouBaby

SeeYouBaby is ook ontstaan uit een workshop met onszelf 🙂 Twintig jaar lang heetten we Hoaxland. Omdat de naam de lading niet meer dekte, gingen we op zoek naar een meer passende naam bij wat we vandaag aan diensten aanbieden. Hier een woordje uitleg over wat achter onze nieuwe naam steekt.

Be The Fibre

Wereldmissiehulp startte met een nieuwe circulaire kledingketen. Minderwaardig textiel dat anders grotendeels verbrand werd, wordt nu vervezeld en verwerkt tot nieuwe producten. De opbrengst gaat naar ontwikkelingsprojecten. Via onze workshop naamsverandering kwamen we tot de dynamische, activerende, jonge en frisse naam “Be the fibre“. De naam roept mensen op om hun steentje bij te dragen, een vezel te zijn in het grotere geheel en voelt erg motiverend aan. Samen met een van onze partners, Soon, werkten we de verdere branding uit (logo, brandguide, onepager)

bethefibre.jpg
naamkaartje
optrui
affiche

AUM

Voor een klant in de beddingindustrie zochten we een naam voor een nieuw innovatief product, geïnspireerd op de perfectie van de natuur.

Naamsverandering

What’s your favourite? Tell me what’s your favourite?

Benieuwd zelf te zien tot wat jouw team in staat is?  SeeYouBaby komt met plezier langs om samen met jouw team naar een nieuwe naam te zoeken!

See You Baby!

 

workshop strategie workshop STORYTELLING

Mail ons